StoryEditor

Macfruit 2018

3 dni, 43 tys. odwiedzających, 8 hal o łącznej powierzchni 55 tys. m2, ponad 1500 wystawców i około 100 imprez towarzyszących – tak wygląda bilans 35. edycji targów Macfruit, które odbyły się we włoskim Rimini (9–11 maja).
Targi są skierowane do całego sektora owocowo-warzywnego – od branży technologii produkcyjnej, upraw, sprzedaży i dystrybucji, usług logistycznych, aż po producentów urządzeń do przetwórstwa czy pakowania i transportu. Spotkaniom biznesowym służyły specjalne platformy B2B. Oprócz handlowców byli też wiodący decydenci z Chin, Europy Wschodniej, Indii i Rosji. W wydarzeniu uczestniczyły wiodące sieci handlowe, takie jak Rewe (z Niemiec), Edeka, Spar (z Austrii), Jerónimo Martins (z Portugalii), Biedronka (z Polski), Carrefour Romania (z Rumunii), Lulu Hypermarket (ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich) i wiele innych.
W tym roku po raz pierwszy odbył się Kongres Owoców Tropikalnych. Wzięło w nim udział 300 ekspertów, w tym 80% zagranicznych przedstawicieli łańcucha dostaw owoców mango i awokado.

A. Okła (fot. Macfruit)

21. listopad 2024 12:19