- W tym roku spodziewamy się kampanii, która rozpocznie się z zasługą dla doskonałej pamięci o jakości organoleptycznej ubiegłorocznych śliwek Metis. Wolumen, który będziemy mieli do dyspozycji w tym roku, wyniesie około 60 tys., w wyniku przymrozków. W tym roku do koszyka premium marki Metis dołączył również Sunny Day, który wejdzie do produkcji pod koniec lipca z prawie 3 tys. kwintali produktu. Ta ostatnia odmiana ma żółtą skórkę i miąższ. Ma aromatyczny i egzotyczny smak – tłumaczy Zani – odmienny od tradycyjnych żółtych śliwek. Mocno wierzymy w tę odmianę, która stawia na odrębność: będzie na rynku przez około 5 tygodni.
Włoskie śliwki Metis, dostępne są dla konsumentów od lipca do listopada, dzięki czemu gwarantuje to nieprzerwane pokrywania zapotrzebowania na ten owoc.
- Produkt gwarantuje ciągłość jakościową do końca okresu sprzedaży, co jest bezcenną i poszukiwaną cechą detalistów i konsumentów, którzy cenią owoce nie tylko latem, ale także w okresie powrotu do szkoły
Działania będą prowadzone w nowoczesnych sklepach dystrybucyjnych oraz na Targach Owocowo-Warzywnych.
- W tym roku wprowadzamy nowe materiały promocyjne – kontynuuje Garipoli – mające na celu przekazanie hasła. Szczęście to mieszanka wrażeń.
Celem jest zaangażowanie konsumenta poprzez bogate doznania smakowe, poprzez oferowanie asortymentu całej gamy śliwek Metis®:
- Oxy Solar;
- Dark Moon;
- Safari Star;
- Sunset Sky oraz zupełnie nowego obszaru sprzedaży Sunny Day.
Fot: Facebook Italian Fruits