May współpracuje z Deere od 22 lat i dołączył do zespołu kierowniczego wyższego szczebla w 2012 r. jako Prezes Działu Rozwiązań Rolniczych i Dyrektor ds. Informacji. W ubiegłym roku został mianowany Prezesem Działu Rolnictwa i Turf, odpowiedzialnym za obie Ameryki i Australię a także globalne platformy i narzędzia do pielęgnacji upraw i grupę inteligentnych rozwiązań. Wcześniej John May kierował działalnością firmy w Chinach, pełnił funkcję kierownika fabryki w Dubuque Works i był wiceprezesem ds. Turf i platform użytkowych.
„Liczba sukcesów Johna i sprawdzone umiejętności przywódcze sprawiają, że jest wysoko wykwalifikowany do tak istotnej roli” - powiedział Samuel R. Allen, prezes i dyrektor generalny Deere & Company. „Ponadto jego doświadczenie w kierowaniu inicjatywą precyzyjnego rolnictwa i w roli dyrektora ds. Informacji będzie mieć dodatkowe znaczenie, gdy firma Deere pójdzie naprzód w drodze do digitalizacji”.
Deere ogłosił również wybór trzech innych liderów na nowe stanowiska od 1 kwietnia:
- Cory J. Reed, 48 lat, na stanowisko prezesa, Działu Rolnictwa i Turf, Ameryki i Australii, Światowego Działu Żniwnego i Platform Turf oraz Rozwiązań Rolniczych. Reed dołączył do firmy w 1998 r., a ostatnio był prezesem John Deere Financial.
- Rajesh Kalathur, 50 lat, na stanowisko prezesa John Deere Financial i Chief Information Officer. Od momentu dołączenia do firmy Deere w 1996 r. Kalathur zajmował stanowiska w dziedzinie finansów, rozwoju biznesu, logistyki, operacji i marketingu. Od 2012 r. jest członkiem zespołu kierowniczego wyższego szczebla jako starszy wiceprezes i dyrektor finansowy. Przyjął dodatkowe obowiązki Chief Information Officer w 2018 roku.
- Ryan D. Campbell, 44 lata, na stanowisko starszego wiceprezesa, dyrektora finansowego. Campbell dołączył do John Deere w 2007 r. i zajmował szereg stanowisk kierowniczych w ramach funkcji finansowej. Został wiceprezesem i kontrolerem w 2016 r., a w ubiegłym roku został zastępcą dyrektora finansowego.
Deere & Company (www.JohnDeere.com) jest światowym liderem w dostarczaniu zaawansowanych produktów i usług dla klientów, których praca jest związana z ziemią - tych, którzy kultywują, zbierają, przekształcają, wzbogacają i budują na ziemi, aby zaspokoić rosnące potrzeby świata na żywność, paliwo, schronienie i infrastrukturę.
Maciej Kania
Źródło: mat. prasowe