Jeśli jesteś producentem, dostawcą, importerem owoców, warzyw lub kwiatów albo producentem opakowań dla tej branży, nie możesz pominąć tego wydarzenia. To wyjątkowa okazja, aby z powodzeniem rozwijać relacje biznesowe na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej.
Fresh Market – jeden dzień, jedno miejsce:
- spotkasz przedstawicieli największych regionalnych sieci handlowych i firm zajmujących się handlem hurtowym, dystrybucją i produkcją świeżych owoców, warzyw i kwiatów,
- nawiążesz współpracę z największymi dystrybutorami i sieciami handlowymi w regionie i zaczniesz sprzedawać swoje produkty lub usługi ostatecznym odbiorcom, bez pośredników,
- poznasz najważniejszych dostawców owoców i warzyw, dzięki czemu zwiększysz skalę swojego importu lub eksportu,
- przedstawisz swoją ofertę opakowań świeżych owoców i warzyw producentom i sieciom handlowym.
Konferencja Fresh Market, która odbywa się od 12 lat, gościła sieci handlowe z Europy Środkowej i Wschodniej, takie jak: Aman, ATB, Auchan, Avita, Biedronka, Bielmarket, Brnenka, Carrefour, Chata Polska, Chorten, Delikatesy Centrum, Dino, Eurocash, Frac, Gippo, Intermarche, Kaufland, Magnit, Makro, Maksima, MarcPol, Mila, PGS, Piotr I Paweł, Polo, Prim, Silpo, Spar, Stokrotka, Tesco, Varus, Victoria, Vitalur, Zielony Rynek, Żabka
W tym roku organizator KJOW sp. z o.o. spodziewa się przedstawicieli ponad 20 sieci handlowych, ponad 200 dostawców świeżych warzyw, owoców i kwiatów, a także firm oferujących produkty dla agrobiznesu i przedsiębiorstw świadczących usługi specjalistyczne dla rolnictwa. Będą przedstawiciele kilkudziesięciu organizacji i mediów branżowych. Informacja o wydarzeniu i uczestników dotrze do 300 000 osób z branży, ponad 40 sieci i ponad 600 firm.
Fresh Market Award – Produkt Roku
Podczas konferencji przyznana zostanie nagroda Fresh Market Award „Produkt Roku 2019”, dająca wyjątkową możliwość wypromowania nowego produktu lub odmiany na polskim rynku.
Dyskusje panelowe
Podczas Fresh Market można wziąć udział w panelach dyskusyjnych z ekspertami branżowymi i poszerzyć swoją wiedzę na temat aktualnej sytuacji rynkowej, prognoz na nadchodzący rok i analiz cen.
Maciej Kania
Źródło: mat. prasowe