Odmiana Cœur de Reine zostanie zaprezentowany konsumentom w dwóch spotach telewizyjnych i w cyfrowych kampaniach w październiku/listopadzie 2022 r. oraz na przełomie stycznia i lutego w roku 2023.
- Cœur de Reine jest gwarancją naturalnego produktu o wspaniałym smaku. Jest uprawiany przez pełnych pasji producentów, którzy szanują przyrodę i pochodzi z gospodarstw posiadających wyróżnienia takie jak Wysoka Wartość Środowiskowa i Ekoodpowiedzialne Sady. To jabłko spełnia również oczekiwania konsumentów poszukujących lokalnych produktów, ponieważ jest obecnie produkowane w kilku regionach, w tym w Dolinie Garonny, Dolinie Loary i Alpach – wyjaśnia Christelle Bertin, kierownik marketingu i komunikacji w Blue Whale.
Dzięki bardzo dobrej sprzedaży w sklepach marka, która stara się podkreślić doskonałość francuskich produktów. W tym roku produkt trafi do dwukrotnie większej ilości punktów sprzedaży niż w sezonie 2020/2021.
Źródło:BlueWhale facebook/polskie saodwnictwo/CoeurdeReine
Fot: BlueWhale facebook